Customer Service Representative

Solliciteer nu

Customer Service Representative

Bij in-lite Design B.V. zijn we op zoek naar een Customer Service Representative in Nederland om ons team te versterken.

Full-time · Netherlands, Gorinchem

Over ons

in-lite is meer dan een buitenverlichtingsmerk. We zijn een bedrijf met een missie. Dit doen we door mooie buitenlampen te ontwikkelen, maar bovenal door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te laten zien dat verlichting thuishoort in elke buitenruimte. En dat doen we niet alleen. Een uitgebreid, netwerk aan partners en hoveniers hebben precies dezelfde missie. Deze professionals trainen we in de in-lite Playground en inspireren we met bijzondere lichttoepassingen. Samen maken we van elke buitenruimte een unieke plek waar je tot in de avonduren volop van geniet.

ROL EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Customer Service Representative is het jouw taak om al onze klanten vriendelijk en in hun eigen taal te woord te staan en te helpen met alle mogelijke vragen. Denk hierbij aan vragen over het assortiment, installatie van onze producten, prijzen, orders, leveringen, defecten, facturen, garantie, reserve onderdelen, etc. Behalve het 1e aanspraakpunt voor klanten, is de Customer Service Representative ook verantwoordelijk voor het verwerken van de dagelijkse orders, retour/ defecten verwerking en facturatie.

Je gaat je in jouw rol voornamelijk bezighouden met:

  • Zorgdragen voor een optimale B2B & B2C service en het nemen van initiatieven om deze te verbeteren.

  • Orderverwerking & facturatie.

  • Klantregistratie en onderhoud.

  • SMART support (technische ondersteuning op afstand).

  • Defecten en retouren afhandeling (incl garantieregistratie).

  • Actieve opvolging webshoporders en reviews.

  • Het optimaliseren van het eigen werkproces, het gebruik van systemen en de samenwerking met de aangrenzende teams.

  • Communicatie met overige afdelingen op het gebied van service, kwaliteit en merkbeleving.

Verantwoordelijkheden:

  1. Verantwoordelijk voor dagelijkse orderverwerking en facturatie.

  2. Eerste aanspreekpunt voor onze B2B en B2C klanten.

  3. Accurate registratie in de CRM en ERP systemen.

VEREISTEN VOOR KWALIFICATIE & OPLEIDING

• MBO+ denk-/werk niveau

• Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

• Ervaring met diverse communicatiemiddelen (telefoon, e-mail en chat via website).

• Ervaring met CRM- en ERP software is wenselijk.

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Duitse en

Engelse taal (of bereid zijn hierin te investeren d.m.v. aangeboden cursussen).

• Affiniteit met de buitenverlichtingsbranche is een pré

GEWENSTE VAARDIGHEDEN

• Kennis van MS Office-toepassingen.

• Flexibel en hoge mate van persoonlijke verantwoordelijkheid.

• Communicatieve en organisatorische kracht.

• Sterk ontwikkeld timemanagement.

• Zelfstandig en initiatief nemend.

• Commercieel inzicht.

• Service en resultaatgericht.

• Leergierig.

Solliciteer

Als je gepassioneerd bent over buitenverlichtingsoplossingen en het leveren van uitzonderlijke klantervaringen, stuur dan je cv en motivatiebrief door op onderstaande knop te klikken.

Kom bij in-lite en maak deel uit van ons team!