ROL EN VERANTWOORDELIJKHEDEN
Als Customer Service Representative is het jouw taak om al onze klanten vriendelijk en in hun eigen taal te woord te staan en te helpen met alle mogelijke vragen. Denk hierbij aan vragen over het assortiment, installatie van onze producten, prijzen, orders, leveringen, defecten, facturen, garantie, reserve onderdelen, etc. Behalve het 1e aanspraakpunt voor klanten, is de Customer Service Representative ook verantwoordelijk voor het verwerken van de dagelijkse orders, retour/ defecten verwerking en facturatie.
Je gaat je in jouw rol voornamelijk bezighouden met:
Zorgdragen voor een optimale B2B & B2C service en het nemen van initiatieven om deze te verbeteren.
Orderverwerking & facturatie.
Klantregistratie en onderhoud.
SMART support (technische ondersteuning op afstand).
Defecten en retouren afhandeling (incl garantieregistratie).
Actieve opvolging webshoporders en reviews.
Het optimaliseren van het eigen werkproces, het gebruik van systemen en de samenwerking met de aangrenzende teams.
Communicatie met overige afdelingen op het gebied van service, kwaliteit en merkbeleving.
Verantwoordelijkheden:
Verantwoordelijk voor dagelijkse orderverwerking en facturatie.
Eerste aanspreekpunt voor onze B2B en B2C klanten.
Accurate registratie in de CRM en ERP systemen.